[ LUGOS ] smbfs

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Maj 3 18:22:23 CEST 1998

On Fri, 3 Oct 1997, Studio Artis wrote:

> Imam racunalnik z RH5 in Win95 OSR 2 rad bi videl Win diske pod
> Linuxom. V računalniku je omrežna kartica RL2000. Na drugem rač. so samo
> Win95 OSR 2 in mrežna kartica kako narediti da bi se računalnika
> povezala. Na računalniku kjer so Win95 so priklopljeni tiskalnik in
> scanner zato me zanima kako jih uporabiti.
Za FAT32 particije potrebujes patch (za 2.0.33 se dobi na
ftp.zcu.cz v
/pub/linux/slackware/source/kernel-source/v2.0/fat32_joliet_nls_patch-0.2.8.gz
(prvi url ki sem ga nasel :) odgzipas (gzip -d file) v /usr/src, kjer naj
bo ze odpakiran kernel (2.0.30+) pozenes "patch -p0 < file", potem
pa cisto obicajno prevedes kernel. To je, kadar imas lokalne diske. Ce
hoces windows diske mountat skozi mrezo, se za to uporablja smbfs.

Vec o tem si lahko preberes v samba FAQ, jaz sem se s tem premalo
ukvarjal, mislim pa, da mountanje ne deluje pod kerneli 2.0, ampak sele
pod 2.1.

> Prosim za natančne opise, lahko tudi na privaten mail guttierrez na usa.net
Tudi koga drugega to zanima.

> Sporočila v stilu kot jih pošilja nekulturen ??!! gospod Andrej
> Prešeren prosim ne pošiljajte !
Zakaj pa ne, saj je popolnoma umestna pripomba. System administator...
Pheh. (*scratch* *grunt* *rotfl* *ponder*)

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist