[ LUGOS ] RH 5.1

Borut Kumperscak kumpri na mindless.com
Čet Maj 28 15:16:21 CEST 1998

CiaO!

>Kolikor je meni znano, noben Wintendo program za pecenje CDjev ne obvlada
>RR ekstenzije.

Ce delas nov CD res ne, ce pa dobis image ze narejen in ga brez sprememb
zapeces na CD, potem ni blema ker je RR ze v imageu. Podobno lahko tudi
kopiras unix oz. katerekoli CDje pod Winsi (oz. cemerkoli): naredis image
na disk in ga brez sprememb zapeces na nov CD in mora delat. Preverjeno.

Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist