[ LUGOS ] zgv

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Maj 7 23:49:25 CEST 1998

Samo Gabrovec wrote:

> ce ni zadeva nova ...... sorry!
>
> NEW ZGV BUG FOUND*
> ROOTS MOST LINUX SYSTEMS zgv bug
>
>  To use this all you have to do is upload it, tpe chmod +x zgv and then
> type
>  ./zgv. And if it asks you to relogin then it worked andwhen you relogin
> you
>   should be root, this should be indicated by a #. To d\l it ofcourse,
> type
>                 shift + click mouse on the link and save file

Kje pa je source?:) Saj nisem nor da bom poganjal binarije, ki naj bi
nekaj 'hekali' po sistemu, pa nimam sourca zanje in se mi ne sanja, kaj
bo zadeva naredila. Ce nekdo zeli deliti exploit, naj ga tako, da se da
varnostno luknjo popraviti, ne pa samo izkoriscati!

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist