[ LUGOS ] ncpfs - samba

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Čet Maj 14 17:38:44 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Alex Mihicinac wrote:

> zivjo,
>
> zanima me ce se je kdo ze ubadal z ncpfs-jem oz. mountanjem novell
> diskovja s na linux box? .. u dokumentaciji o ncpfs pravijo,
> da je ta fs podprt ze od kernela 2.0.X naprej, vendar pri konfiguriranju
> kernela - "make config" (2.0.33) ncpfs-ja ni?
??
Pri meni je bil, mogoce je bil res med eksperimentalnimi. Deluje se kar,
ceprav se kdaj pa kdaj "ustavi" in ga je treba remountat (najbrz nekaj
takega, je ze nekaj mesecev odkar sem to zadnjic rabil pa sem pozabil).
V glavnem, je kar prav, da je med eksperimentalnimi driverji.
Rabis se programe ala ncpmount, slist in podobne. Kje to najdes in kako
instaliras lepo pise v IPX-HOWTO-ju.

> zanima me tudi ali se da to isto spelat z smbfs-sambo?
Ne. samba podpira SMB protokol preko IP-ja, novell pa je cisto
nekaj tretjega.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si