[ LUGOS ] RH 5.1

Branko F. Gracnerr brankec na edico.si
Čet Maj 28 14:24:12 CEST 1998

ojla  .... jst sem se spravu redhat 5.1 downloadat .... hmmmm bo v dveh
dneh dol cel cd ... samo pol pa mi povejte natancno kako se stvar yapece
na cd ... baje potrebuje neke rideridge razsiritve.... hmm bi se dalo to s
EZ cd creatoejm spect .... drgac bo pa treba po linuxu posect ... a
obstaja kak linux cd writer application ??

red hat 5.1 bo vsekakor

Lep pozdrav, branko   [ brankec na edico.si ]

Dodatne informacije o seznamu Starilist