[ LUGOS ] modem (jebem mu ...)

Jure Krasovic s57kw na lea.hamradio.si
Pet Maj 1 12:13:39 CEST 1998

senna wrote:

> imam modem in red hat 5.0
>
> kako naj mu povem da imam modem - kako se ga instalira in sploh uporablja?
> ali kdo uporablja callback ...in kako?
>
> merci beaucoup
>
> matjaž

 Hoj!

Jaz se nekaj casa uporabljal za povezavo pppd in chat. Tudi call back je
normalno delal. Prilozena skripta je za avtomatski konekt in call back.
Priredi jo po svoje. Mogoce tvoj modem ne bo razumel kaksne komande. Poglej
navodila.

Lep pozdrav !

                Jure

pppd /dev/cua1 38400 modem crtscts -vj defaultroute connect 'chat -v ABORT BUSY "" ATX1 OK AT\&C0 OK AT\&D2 OK ATS0=1 OK ATL0 OK ATDT888888 CONNECT "" ogin: xxxxx "on for xxxxx:" xxxxx "NO CARRIER" ATH0 OK "TIMEOUT 90" ogin: xxxxx'

Dodatne informacije o seznamu Starilist