[ LUGOS ] Instalacija in ostalo

Tom Levanic tom.levanic na uni-lj.si
Čet Maj 7 09:22:41 CEST 1998

Instalacija Star offica in razpakiranje je lepo uspelo. Hvala vsem za
pomoc. Program dela, ni pa ne vem kako stabilen - verjetno sem spet kaj
narobe naredil.

Imam pa se eno vprasanje (izmed mnogih)
- ali lahko pod Linuxom uporabljam GDI printerje

no pa se eno:
- ali obstaja kaksen osnovni spisek programov, ki so sestavni del Slackware
instalacije (tipa copy, chkdsk....).

tudi tole mi je padlo na pamet
-po instalaciji mi Linux ne spozna vec CD-ROMa  (je Mitsumi FX001 4x brzina
in dela preko IDE-ja) kaj storiti. Racunalnik startam z bare.i boot diskom

Se enkrat hvala za pomoc

Tom

PS Intertnet dial-up mi tudi se ne dela, ampak to je ze druga tema
Dr. Tom Levanic
Biotechnical faculty, Dept. of Wood Science and Technology
pp 95, 1001 Ljubljana SLOVENIA
Tel.: +386 61 123-11-61 ext.428       fax.: +386 61 123-50-35
e-mail: TOM.LEVANIC na UNI-LJ.SI
home: http://www.uni-lj.si/~bflevanic