[ LUGOS ] SAL

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Sre Maj 27 17:21:28 CEST 1998

	Hojla!

On Wed, 27 May 1998, Gasper Furman wrote:
> Celo vecnost sem iskal tak pg in zdej sem ga najdu. Po moje bo se komu
> vsec. Najde ga na http://www.idite-minho.pt/SAL/
>
> SAL->Scientific Applicatins on Linux

Ta link (oz. njegov original) najdes tudi na LUGOSovi spletni
strani pod "Arhivi & povezave" -> Scientific Aplications

> ps: ce ima se kdo kaksen dober URL, kar se Linuxa tice mi ga lahko na
> privat mail maila

Raje ga posljite na lugos na lugos.si, da bo romal v spisek povezav.

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist