[ LUGOS ] libc6

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Maj 10 22:38:27 CEST 1998

On Sun, 10 May 1998, Bostjan Spetic wrote:

> veliko programov za linux ki jih poskusam dobiti zadnje case potrebuje libc6, ker pa sem novinec mi se ni uspelo instalirati doticnega paketa. saj je libc6=glibc? ampak glibc paketi potrebujejo libc.so.6! kako potem?

hm. po mojem cisto osebnem mnenju je menjavanje knjiznic ena od stvari, ki
so najbolj hvalezni primeri za pravilo "if it ain't broken, don't fix it."
kolikor vidim, so programi, ki imajo radi 6, izdani hkrati praviloma tudi
v verziji za 5.

to vse skupaj sicer ni ravno odgovor na tvoje vprasane, samo namig.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist