[ LUGOS ] RH5

Ales Golob ales.golob na s-sser.lj.edus.si
Sob Maj 23 14:29:28 CEST 1998

On Wed, 20 May 1998 23:17:46 +0200, Seamawn Roocheeghi wrote:

>Svetujem komurkoli, da naj nihce ne skusa toastat RedHat distribucijskih
>cedejev na Windows maschinah, ker obicajno cedeji potem ne delujejo. Use a
>UNIX driven toaster.

S tem se niti ne strinjam. Prijatelj mi je skopiral RH5 sitribucijski cd v Windows NT 4.0 WS.
Problemov ni. Uporabis opcijo copy cd ali pa nastavis pravilni nacin (joliet, iso9660, vfat, itd)
Ne hvalim Winsuxxe ampak pravim da tudi tam lahko to naredis brez tezav.

lp Ales Golob

Dodatne informacije o seznamu Starilist