[ LUGOS ] Notebook

Jurij Rakun jurij.rakun na guest.arnes.si
Čet Maj 28 00:36:44 CEST 1998

> Dobro, samo prosim ne se pritizevat. Ven da vprasanje nima kaj iskati na
> tej listi toda ker imam na notebooku linux, me zanima sledece.

Ni blema...

> KAr naenkrat se mi na notebooku akumulator ne napolni vec. Napolni se
> toliko da lahko brez elektrike delam cca. 1 minuto nato ba se izklopi. Ali
> ve kdo ce je to aku. fuc ali kaj drugega, aja se to ful se segreva ko
> jeprikljucen na napajanje.

Ja verjetno so akumulatorji krivi.... BTW probi jih spravit narazen (ce jih je
vec skupi) invsakega posebej testiraj, ker je mozno da je sel samo eden rakom
zvizgat in so ostali se
dobri, pa lahko potem samo enega zamenjas....

> Ce je fuc me zanima kje bi lahko dobil novega in po kaki ceni. Nootebook
> je znamke LEO 486DX.

Sorry, ne... probi pogledat ce bos kej na netu nasel...
Upam, da sem ti lahko kaj pomagal....

P.S.: Ves slucajn kje bi lahko kaksnega notebooka dobil (kaksno 386, z nekaj
HDD, lahko je tud CB display.....), pac neki da lahko pisem gor, programiram v
pascalu in mogoce kdaj pa kdaj na net skocim (sam da ima en COM port, ne rabim
drugega).
TNX!

Dodatne informacije o seznamu Starilist