[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 25 22:38:52 CEST 1998

Andrej Presern wrote:

> Daj vseeno argumentiraj, prosim.

Pri Novellu je problem, da ce gre 10000 malih printerskih poslov skozi njegov
printer server, se zacnejo na konzoli pojavljati napake "memory allocation error".
Ocitno je nek problem z fragmentacijo pomnilnika. Drugace ni problem, masino
resetiras in dela nadaljnja 2 meseca. Poslov je izrazito dosti, so pa izrazito
majhni
(neka serijska pisma). Server je bil Pentium 133 z 64 mega rama, tekel je
pod Novellom. Drugace pa kar fino streze 50 vrstam (mislim hitrost in to)...

Windowsi NT so testno sluzili za printer server (pod TCP/IPjem, t.j. LPD).
En niti ne gromozanski posel je spravil CPU na 100%, na printerju pa smo dolgo
cakali,
a bo kaj izpljunil, ali ne. Pa je, samo nacakali smo se. Ce pa mora postreci 50
printerskih vrst, bo grozljivka. Ne trdim, da ce bi se kaj popatchalo (kaksen
service
pack ali kaj), da bi delalo kaj bolje. Moralo bi madona, masina je bila Pentium
200MMX.
Pa 64 (ali 128 mega, ne vem tocno, nisem jaz masine postavljal) rama...

Printer server pod Linuxom RH 5.0 (486/66 z 7 mega rama, 50 mega swapa)
dela tip top odkar vem zanj. Streze sicer samo 6-7 vrstam, pa bomo poskusili
z 50timi...  Gre za enega odsluzenega IBMa, ki za drugo, kot za printer server
itak ni vec dober.

To so moje osebne izkusnje. V vseh primerih gre za to, da printerski streznik
posle dobi, potem pa jih poslje na remote printerje. Razen ona 486tka ima se
en printer direktno priklopljen.

To so moji argumenti...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676