[ LUGOS ] Ce pa bi vsi meli radi najucinkovitejsi sistem....

Seamawn Roocheeghi alien na kud-fp.si
Sre Maj 27 10:08:38 CEST 1998

itd.
>WorkStationih? Kaj najdemo na SGIju? IRIC. Kaj najdemo na HPjih? HP-UX, po
>vecini. Neki se poskusa Bill uvelavt z WinNT za Alphe, ampak mu ne gre glih
>najbl. Kaj najdemo na SUNih? SUN-OS. Torej sami *n*x.

Dodal bi se tole:

Kaj najdemo na IBM S/390? IBM OS/390. Really. Ki je najbolj stabilen
operacijski sistem, kar sem jih videl. zadeve imajo uptime ne samo mesece,
ampak zelo blizu leta. In to po defaultu, ne samo svetle izjeme. Vsi unixi
so proti temu niko i nista. Zato se mi zdi, da nehajmo s tovrstnimi debatami
in se osredotocimo na Linux?

Dodatne informacije o seznamu Starilist