[ LUGOS ] RH install

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Pon Maj 25 21:11:41 CEST 1998

Yo!

Mislm, naj mi nekdo razlozi kako naj instaliram RedHat iz nekega
direktorija na neki particiji. Dammit, vceraj sem se zajeb* kar nekaj casa
pa mi ni ratalo. Dovoli ti instalacijo samo s CDja, neke druge particije,
NFSja in FTPja. Kje je opcija Install from premounted directory? Poleg
tega sploh ne mores mountati CDja na roke. Skratka blamaza. Se Windozi te
vprasajo iz katerega direktorija hoces instalirati, pri RH pa nikakor ne
morejo pogruntati enega PAMETNEGA frontenda za install. Potem je pa tukaj
se miliondvestopetinsedemdesettisoctristodvainstirideset rpm paketov in
vsi so nekako odvisni drug od drugega (dependencies) pa se nikjer ni
opcije back to main menu, tako da ce se zmotis lahko samo se resetiras in
ponovno zacnes namestitev. Ce instaliras s FTPja, ti leta ze zdavnaj
timeouta preden ti poves katere pakete hoces in katerih NOCES...

Skratka ze ene parkrat sem si rekel: "No ker ze vsi tako hvalijo ta
RedHat, ga bom pa se jaz instaliral" pa sem vedno obupal po parih urah
zajebancije in nato v petih minutah instaliral Slackware...

No naj mi nekdo pove, kako je lahko RedHat tako "DOBRA" distribucija, ce
je nikakor ne mores instalirati po svoje?

PS: Zgleda da bom se nekaj casa pristas Slackwarea...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist