[ LUGOS ] FTP

Damjan Zobo Cvetko Damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Sre Maj 6 11:56:23 CEST 1998

Ok, tud cool
q:)
sam sm mislu da bi lohk gdo to se bl LOWLEVEL razlozu
q:)

tnx anyway

btw site SIGURNO podpira REST in RETV  na nezacetku

-----Original Message-----
From: Metod Kozelj <metod.kozelj na rzs-hm.si>
To: lugos-list <lugos-list na lugos.si>
Date: Wednesday, May 06, 1998 11:14 AM
Subject: Re: [ LUGOS ] FTP

Howdy!

On Wed, 6 May 1998, Damjan Zobo Cvetko wrote:

> quote TYPE I   // binary
> quote PORT 194,249,2,90,28,190  // najprej moj IP, pol pa dve cifri za
> kateri nism zihr, mislm pa da sta kako ID...
> quote REST 349983   // pac od kolk
> quote RETR fs12ddd.exe  // pac ime fileta

Huh?

Das tisti del fajla, ki ga je ze prenesel, nekam na linux masino, potem pa
iz istega direktorija na linux masini pozenes ftp. Recimo

ftp some.site.org

potem cnotraj ftp-ja splezas do pravega direktorija na remote strani, na
primer

ftp> cd pub/softver/mojsoft/

nastavis binarni prenos

ftp> bin

potem pa mu dopoves, da naj nadaljuje, kjer je nehal

ftp> reget fs12ddd.exe

pa bi moralo iti. Ce pa remote stran ne podpira onega REST (ne podpirajo
ga vsi ftp serverji), potem si pa v p****.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist