[ LUGOS ] X11

David Gerbec dave na uc01.s-dgm.mb.edus.si
Ned Maj 10 12:14:26 CEST 1998

Re'

Sure da se da to naredit. Poglej si malo /etc/inittab file. Na koncu mas
napsiano:

# Run xdm in runlevel 5
x:5:respawn:/usr/bin/X11/xdm -nodaemon

Torej to pomeni da se bo xdm zagnal v runlevel 5, ce pa bi rad to zaganjal
v runlevel 3 ki ga drugace skos uporabljas speremni tisto 5-ko v trojoko
(: pa zadevo restartaj (:

l8r

|- David Gerbec			      |
|- DAViiD @ IRCNet		      |
|- e-mail: dave na uc01.s-dgm.mb.edus.si |

Dodatne informacije o seznamu Starilist