[ LUGOS ] FTP

Damjan Zobo Cvetko Damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Sre Maj 6 09:41:43 CEST 1998

Wi LiNUXaci ste pametni in boste tole vedl...
Spravu sem se DLjat en demo ki je kr velk..
Ker sem sel spat sem prekinil DL in sem ga hotel zjutraj nadaljevati...
NA ROKO!
Ce bi hotel nadaljevati iz WinSOXov s CuteFTPjem bi salo, sam ne gre, ker je
moja sestava racunalnikov takale:
modem --- LiUX -- Win95
WinSUXi so za "firewallom" in se nocejo povezat na ven... logicno, saj v
PORT komanda dajo svoj IP, ki pa na naetu ne obstaja...

Nekaj casa sem se igral s firewall setingsi, in ponekod deluje PASV mode...
Ampak ne povsod.. In glih na tem serverju, s katerga vlecem FreeSpace ne
dela!!!
Torej sem hotel na roko prek ftp ja v LiNUXu to narest in to takole:

quote TYPE I   // binary
quote PORT 194,249,2,90,28,190  // najprej moj IP, pol pa dve cifri za
kateri nism zihr, mislm pa da sta kako ID...
quote REST 349983   // pac od kolk
quote RETR fs12ddd.exe  // pac ime fileta

Vn pa vrze nek en permision denied!??!?!?!
a lahko kdo to razlozi???

tnx
-Z

Dodatne informacije o seznamu Starilist