[ LUGOS ] Caldera Open Linux

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pon Maj 18 08:07:24 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, [iso-8859-1] Branko F. Gračner wrote:

> Caldera open linux je cist kul .... vendar sem jo imel samo enkrat gori ..in
> ti povem da je bilo to tretjic.... PRVIC, ZADNJIC IN NIKOLI VEC.  OK, je
> malo drazja od red hata, in prinasa netscapov www server in in se kaj ...
> Samo, caldera niti nase tipkovnice ne podpira... Ceprav pravijo kako EZ je
> instalacija, mi je, ko sem jo prvic gor dajal, zakuhalo ... nic ni logicno
> .... Red hat instalacija je velik bo EZ. Netscapov www server je cist kul
> ... Ampak kaj je narobe z Apachiejem ? Sendmail je glih tko v claderi ....
> [...]

Lahko bi odgovoru "Slackware je najbolsi.", pa ne bom.

Najboljse je tisto, kar potrebujes, in ce potrebujes komercialno
delovno ostajo ali server in ce moras imeti kaksen secure server, ki je
komercialno priznan, moras imeti pac Netscape server. O ceni je tukaj brez
veze razpravljat, ker se takoj, ko se spustis v komercialo, stroski
povecajo na <prevec>. Lahko pa si kupis tudi NT in kar spada zraven za
nekaj 1000 dolarjev.

Glede na to kako si opisal instalacijo, se meni zdi se najbol preprosta
instalacija vsega na roko, ker tam ti pa res cisto nic ne tezi zaradi
cesarkoli. Pac nastimas vse kakor je treba in potem dela.

Ce prav razumem: redhat je linux in openlinux je linux in se kaj drugega
je linux, zakaj potem redhat bi podpiral slovensko tipkovnico, openlinux
pa ne?

Ce dobis zraven openlinux StarOffice, ga smes potem tudi uporabljati v
komercialne namene, sicer pa ne. Pobere si ga lahko z neta vsak (legalno).

Ce redhat stane 7 jurjev, je to precej veliko. Jaz imam Slackware za 340
SIT kolikor me je stal prazen cd in tistih nekaj kJ energije, ki sem jo
porabil na kolesu ko sem sel do kolega ki ima CD. Lahko bi tudi po
telefonu prenasal 200M, ampak pri nas je to predrago. Mogoce je v Ameriki
ugodno.

Linux je zastonj. Ce pri Calderi zanj kaj zaracunajo, je to zato, da pri
tem dobis zraven tudi kako knjigo in technical support in podobne reci, in
da potem lahko ta linux tudi uporabljas v komercialne namene, z vsem kar
na njem tece.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist