[ LUGOS ] RH5

Milan Lesnik milan.lesnik na uni-mb.si
Sre Maj 27 08:28:50 CEST 1998

Zdravo

> Jaz sem naredil ISO pod Wintendozi, pa zadeva ni delala. Dunno why yet.

Ne dela zato, ker morajo biti nekatere datoteke na CD-ju tudi izvrsilne
(-r-xr-x-r-x).

Jaz nisem uspel zapeci CD-ja pod Linuxom ali Digitalovim Unixom, sem pa
naredil delujocega v WIN NT (enak program dela pri meni edino na NT-jih,
medtem ko na Linuxu ali Digitalovem Unixu ne dela). Lahko sam popravis source
kodo programa ali pa ti jaz posljem delujoci program.

Milan
|Milan Lesnik, system manager         |http://www.uni-mb.si/~milan   |
|University Computer Centre, Maribor  |http://www.uni-mb.si/         |
|Tel: +386 62 212 351                 |email: milan.lesnik na uni-mb.si |
|Fax: +386 62 221 068                 |DECMail-Slovenia: rcum::milan |
|    UNIX was not designed to be a secure OS - Sysadmin, June 97     |