[ LUGOS ] wanted: 1250 -> 8859-2

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Maj 22 10:35:28 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, crt jakhel wrote:

> iscem zadevo za unix, ki bi vzela wordov doc (najraje 97) z razporedom
> 1250 in ga spravila v html ali txt z razporedom 8859-2.

WABI + Word for Windows?

Microsoftov format .DOC je zaprt format in bolj ali manj vse, kar ga zna
brati, prihaja iz iste hiše. Sem pa nekoč videval neke stvari, ki so se
hvalile, da znajo pretvarjati iz RTF (Rich Text Format) v HTML. Naše
kljukce potem prekvačkaš z Drevenškovim programčkom sumniki, z GNU recode
ali pa preprosto s tr.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist