[ LUGOS ] Linux Counter

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Maj 18 03:37:09 CEST 1998

Hojla...

Pred kratkim sem bil na 'Linux counter' strani
(http://counter.li.org/reports/usergroups.html), kjer sem si ogledal
spisek registriranih drustev uporabnikov Linuxa. Na moje veliko
presenecenje sem tam opazil kar dve drustvi iz Slovenije.

Eno poznamo vsi (LUGOS), drugo pa je bilo pravo presenecenje:

(SL)

Republikanci Slovenije

City: Velenje
Home page: http://republikanci.si
Members: 1200
Email: res na siol.net
Started: jan 98

Moje osebno mnenje je, da je vpis politicne stranke v register drustev
uporabnikov Linuxa popolnoma nesprejemljiv in celo sramota tako za LUGOS
(enacijo nas s politicno stranko - FUJ) kot tudi za Republikance
Slovenije (dokaj podlo dejanje - morda bi se vpisali tudi v register
drustev ljudozercev ... ali pedofilov - samo, da so vpisani !?).

     D.

P.S.: Na lastno roko sem poslal mail skrbniku 'Linux counter' strani in ga
poprosil, naj ta vpis umakne. Morda bi lahko to storil se kdo iz 'uprave'
drustva? :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist