[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Jernej Kovše jernej.kovse na uni-mb.si
Pon Maj 25 17:57:46 CEST 1998

>Ni bil moj cilj hvaliti Linux ali grajati Win95. Le ne morem razumeti,
>zakaj ravno v racunalniski industriji uporabniki prenasajo skart izdelke.

Ker so skart izdelki postali standard, in na njih tece veliko uporabniskih
programov. Poleg tega ima firma, ki jih dela, prednost, ki se ji rece
monopol.

>A bi bili zadovoljni s svojim televizorjem, ce bi se kar sam od sebe
>ugasal (denimo tudi med vasim najljubsim filmom) in se ne bi hotel
>prizgati kake pol ure.

Seveda ne, ampak res je to, da so nekateri userji na svoje 'televizorje'
navajeni tako, da so z njimi SoRaZmErNo zadovoljni, drugi pa niti ne
vedo, da obstajajo se kaksni drugi televizorji kot tisti, na katerih pise
MS.

Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist