[ LUGOS ] sumniki

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Maj 22 10:26:29 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, Aljaz Mavric wrote:

> Uporabljam Red Hat 5.0. Kljub natancnemu sledenju Slovenian-HOWTO se
> vedno ne vidim sumnikov. Npr. v Netscapu se mi prikazujejo kot čšž,
> medtem ko xterm ne reagira (odda zvocen signal, kot da bi pritisnil
> napacno tipko). Razpored tipkovnice je z izjemo sumnikov, ki jih ne
> vidim slovenski.
> Kaksna ideja kaj delam narobe.

Ne ena, ampak kar dve ideji, ki bi morali rešiti tvoj trenutni problem in
še tega, na katerega boš šele naletel.

1) Računalnik ti verjetno čivka zaradi tega, ker ukazna lupina ne sprejema
osembitnih znakov. Preberi si poglavje o bash v HOWTO.

2) Ko boš prvi problem rešil, boš morda ugotovil, da ti pritisk na črko č
(C s kljukico) na zaslon pričara E s krativcem. Če se ti pripeti kaj
takega, to pomeni, da xterm uporablja pisave s kodnim naborom ISO 8859-1.
Hipotezo preveriš tako, da poženeš ,,xterm -fn *-fixed-*-iso8859-2``. Če
so v novo odprtem oknu naši kljukci na pravem mestu, izberi svojo
najljubšo pisavo in jo z XTerm*font zacementiraj v .Xresources (ali
karkoli pač xrdbjaš pri zagonu oken).

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist