[ LUGOS ] virtual host

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pet Maj 22 07:30:56 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, Gregor Rot wrote:

> OK.
> Sem uredil dummy modul oz. ga dodal, naredil novo konfiguracijsko
> skripto v
> /etc/sysconfig/network-scripts z njegovim imenom, ob bootanju pa mi
> RedHat 4.2 napise: Delaying dummy1 initialization...a lahko teoreticno
> napisem vse ukaze ifconfig, route in arp kar ob bootanju - kako naj
> prepricam RedHat naj zazene skripto ifcfg-dummy1 in uredi zadevo ob
> bootu?
Po mojih izkusnjah Delaying * initialization pomeni, da ne bo nic.
Sploh pa ti priporocam, da namesto dummy device-ov uporabis
IP aliasing. Vključiti ga moraš v jedro, nato pa samo dodas
boot skripte. Tu je ena moja:

DEVICE=eth0:0
USERCTL=yes
ONBOOT=yes
BOOTPROTO=none
BROADCAST=193.95.241.63
NETWORK=193.95.241.32
NETMASK=255.255.255.224
IPADDR=193.95.241.35

Naslednje imajo pac DEVICE=eth0:n

Na RH4.2 je to vse kar moras narediti. arp ni potreben. Samo
vkljuci IP alias v jedro, pa bo.
Verjetno tudi dummyja nimas v jedru, pa ti zato ne dela.

Se nekaj: skonfigurirati moras tudi http server, da ti bo deloval
na IP-jih.

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si