[ LUGOS ] PalmPilot

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Maj 17 00:59:50 CEST 1998

On Fri, 15 May 1998, Alen Salamun wrote:

> No ko smo ze pri tem, a ga kdo uporablja??? Jaz ga ze dolgo vkljucujem v moj
> "proracun" samo se mi nekako ne izide, ce bi ga pri nas kupil. Oni tipsoni pri
> Unistarju bi radi za PalmPilota III nekaj cez 100.000 IMELI!!!!! Medtem ko v
> USA stane tam cca. 350$.

100k? Hm, mogoce izvazajo v Italijo in so to Lire... *daydream*

100k SIT?!?!?!?!?!

Po mojem se je mozganska celica tistega komercialsta, ki je postavil tole
ceno zacela malo pregrevati... *shrug*

Sej nocem kritizirat in vem da bosta vsaj dva na listi, ki jima tale
mail ne bo vsec... Ampak 100.000 SIT!!!!

David!
Windows 95 - The OS that will teach you patience.

Dodatne informacije o seznamu Starilist