[ LUGOS ] Caldera Open Linux

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Sob Maj 16 22:15:47 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, [iso-8859-1] Branko F. Gračner wrote:

> Samo, caldera niti nase tipkovnice ne podpira... Ceprav pravijo kako EZ je

podpora nasih znakov je vec ali manj popolna. MOGOCE se do Slovene podpora
znasla tudi v kateri od naslednjih verzij. Sicer se pa z malo muje da z
StarOfficeom narediti ze kar popoln slovenski office paket.

> instalacija, mi je, ko sem jo prvic gor dajal, zakuhalo ... nic ni logicno
> .... Red hat instalacija je velik bo EZ. Netscapov www server je cist kul
> ... Ampak kaj je narobe z Apachiejem ? Sendmail je glih tko v claderi ....
> Edino kar je bolj preprosto, je to, da  je Network instalacija ne tezi glede
> mreznih ... SAmo po drugi strani redhat z uvljevljeninimi (3com) tudi nima
> problemov....
>
> Zraven Caldere opene linux se da dobit tudi nekaksen Office, samo v tem
> primeru je stvar kosta skor 100 KSit !!! ... v Caldera lite ni www serverja
> [...]

Tale "nekaksen Office" je StarOffice 4.0 nekomercialna verzija in je v COL
Base za 16K SIT.

Kmalu bo pri nas na voljo tudi SAMO StarOffice 4.0 for OpenLinux za cca.
5kSIT

Sicer pa vsak svojega konja hvali in uporablja tisto, kar se mu zdi
najustreznejse njegovim potrebam in denarnici

lp

Andrej KOSITER

Omrezje SloN

AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija