[ LUGOS ] X-i

root ljubo.brglez na siol.net
Ned Maj 10 00:25:37 CEST 1998

Pozdravljen, Matjaz!

> V /etc/X11/XF86Config jih moras nastaviti, potem pa preklapljas z
> ALT-CTRL-plus in ALT-CTRL-minus na numericni tipkovnici. Lahko deluje
> tudi kaka druga kombinacija tipk, kaj pa vem...

Mi lahko poves kje v tej datoteki moram to naredit?

> Preberi si Slovenian-HOWTO (verjetno /usr/doc/HOWTO/Slovenian-HOWTO.gz).
> Za pregled gzipanih tekstovnih datotek lahko uporabis zless.

Ko hocem downloadat paket kbd mi napise: netscape is unable to find a name or
directory named...

Saj rabim paket kdb, a ne?

> Malo bos moral popraviti "Modeline" vrstice v XF86Config. Lahko poskusis
> tudi z xvidtune, ki sluzi temu namenu in je _*PRECEJ*_ lazji za uporabo.
> Nekje obstaja tudi neki Modeline-mini-HOWTO, ce te stvar bolj zanima.

Ta xvidtune mi super deluje, vse nastavim in je OK. Samo ko naslednjiczazenem
X-e se spet pojavi stara nastavitev.

LP!

Dodatne informacije o seznamu Starilist