[ LUGOS ] Smbmount

Jernej Horvat zagi na keson.kibla.org
Sob Maj 30 18:54:06 CEST 1998

29 May 98, @ 19:01 - Marjan Ceh <lugos-list na lugos.si>

> Z smbmount sem mountal  racunalnik v mrezi.Dostop do njega imam samo kot
> root.

usage: smbmount //server/service mount-point [options]

-p port        Port to connect to (used only for testing)
-m max_xmit    max_xmit offered (used only for testing)

-s servername  Netbios name of server
-c clientname  Netbios name of client
-I machinename The hostname of the machine
-U username    Username sent to server
-D domain      Domain name
-u uid         uid the mounted files get
-g gid         gid the mounted files get
-f mode        permission the files get (octal notation)
-d mode        permission the dirs get (octal notation)
-C             Don't convert password to uppercase
-P password    Use this password
-n             Do not use any password
               If neither -P nor -n are given, you are
               asked for a password.
-h             print this help text

Poglej pod "Username".

Hint: vecina unix programov izpise kratko pomoc (ostalo je pod MAN), ce jih
pozenes z "--help".

> Kako naj naj pridem do mountanega direktorija kot navaden user,oziroma
> kako naj dam dovoljenja ostalim userjem?

Ze mountan imenik bi rad dal dalje ? Pa saj si ga lahko sami mountajo ?
Ce bi pa rad na Linux racunalniku dajal diske na voljo potem pa uporabi
SAMBO.

                                         Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/