[ LUGOS ] IRC Lugos help kanal

Milan Jungič Milan.Jungic na guest.arnes.si
Sob Maj 30 09:21:43 CEST 1998

Odpr sem kanal Lugos na IRCu.Upam da upravniki Lugosa ne bojo jezni zaradi uporabe njihovega imena saj je moj namen le imeti kanal na katerem bi se zbirali clani lugosa in ostali linuxsarji in si tako direktno na ircu zastavljali razna vprasanja, saj na odgovore ne bi bilo treba cakati.S tem želim samo pomagati ostalim Linuxsarjem in ne zelim skodovati Lugosu in jim krasti ime.

Torej vsak ki zeli pomoč naj se oglasi na IRC kanalu lugos in verjetno se bo nasel kdo ki bi lahko pomagal in odgovoril na vprasanja!

I`ll hear ya

Dodatne informacije o seznamu Starilist