[ LUGOS ] Dinamicna alokacija

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pon Maj 25 09:55:34 CEST 1998

On Mon, 25 May 1998, Igor Zaverski wrote:

> Koliko pa alociras?

Precej. Resujem problem trgovskega potnika z dinamicnim programiranjem.

> Ali alociras vec enako velikih paketov ali pa je
> kaksen ekstremno velik?

ZELO veliko sorazmerno majhnih paketov, recimo po 90 bytov.

> Se ti mogoce program ne zazanka, medtem ko neprenehoma klice new, nikoli
> pa delete?

Ne, zazanka se definitivno ne.

> Ali imas dovolj veliki SWAP?

Ja, mislim, da bi 64 Mb RAM in 20 Mb SWAP moralo zadostovati,
sploh pa cisto nic po disku ne sari!

> Kolikor vem, je virtualni spomin linearen in ne segmenten. Omejitev je
> le RAM+SWAP.Na VMS-u sta na nivoju OS-a najpomembnejsa sistemska servisa
> $CRETVA (Create Virtual Address Space) in $EXPREG (Expand
> Program/Control Region), ki skrbita za alokacijo spomina. Vendar new ali
> malloc sama kliceta te servise, tako da ti zato ni treba skrbeti.
> Na VMS-u si se omejen s quoto (Paging file quota). Poglej, ce je dovolj
> velika:
>   $ SHOW PROCESS/QUOTA

Ja, zgleda da bo resitev ravno v tem. Kewr mi je za vms nekdo ydaj
nekaj podobnega predlagal.

Ima se kdo any idea za unix.

Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist