[ LUGOS ] Ce pa bi vsi meli radi najucinkovitejsi sistem....

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Tor Maj 26 22:11:44 CEST 1998

Hy !!!

On Tue, 26 May 1998, Tic Pavlin wrote:

> On Sun, 24 May 1998, Damjan Cvetko wrote:
>
> O tem kar Bill Gates zna bi se dalo se pogovarjati. Bill Gates si je na
> najbolj zahrbten nacin ustvaril monopol. Vecini proizvajalcev racunalnikov,
> je ponudil DOS+Win 3.11 za en drobiz na comp. Torej je imel Bill Gates
> dobicek od skoraj vsakega compa ki je bil prodan na svetu! Ko je nek
> novopecen racunalnicar kupil racunalnik, je poleg ze dobil OS! Ampak ker to
> najbrz skoraj vsi ze veste, saj je imel Bill par let nazaj tozbo s strani
*snip*

Pa kaj zdaj. Si (ste) mu navoscljivi ali kaj??? Jaz mu nisem niti malo in
kot so mnogi ze rekli na tej listi (vsaj za mene) je genij, ki se je
znasel v poslovnem svetu ekonomije in iz tega naredil glomazne denarce na
naivnost drugih. In tako dolgo bo ta stroj mlel in mlel, dokler se Bill
Gates ne bo umaknil...in ze vemo kaksna je usoda ce se umakne vodilni moz
rac. podjetja (pomislite na Apple).
Tako vsaj vemo da ne bo dolgo trajalo, dokler Microsoft ne propade (ceprav
si tega ne zelim).

								Pozdrav.

    	xxxxxx                           //////
    	xx  xx                          ( o o )
     	 xxxx         |           From: Iztok Polanic           |
    	xx  xx        |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
       xx    xx       |      WWW: http://kotzi.home.ml.org      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist