[ LUGOS ] Se moje zadnje mnenje...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Maj 24 22:26:50 CEST 1998

Damjan Cvetko wrote:

>  Yo !
>
> Zaj ... priznam da sem ono z Corel Draw malo mimo tresno.. pac ne nucam
> doma linux temvec sam za server needs. Ampak, roko na srce, Bill Gates je
> BOG kar se tice ekonomije. Ce bi on imel LiNUX preko bi ga sedaj imel vsak
> doma in vsaka pisarna. Pa se vam naj to dopade ali ne !

Saj ne gre za to, ali bi imeli na mizi Windoze ali Linux, gre za to,
kako bi zadeva na mizi delovala:) Osebno nimam popolnoma nic proti
Microsoftu, se manj proti Billu Gatesu, le menim pac, da je kvaliteta
Billijevih proizvodov pod nivojem, ki ga osebno se smatram za
sprejemljivega. Racunalnistvo pac ni ekonomija, zato naj se Billy lepo
umakne tja, kamor sodi, razvoj racunalnistva pa prepusti racunalniskim
strokovnjakom (do you want an operating system, designed by an
economist?:)

Pa ce je Billy res bog, kar se tice ekonomije, potem mu res ni treba
uporabljati tako umazanih trikov, kot jih uporablja:) Billy je
megalomanicen otrok, ki ne ve, da he who dies with the most toys........
still dies:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist