[ LUGOS ] shell-init

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 4 15:09:05 CEST 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Zdravo!
>
> Ta problem me muči že precej časa, pa mu ne pridem in ne
> pridem do živega. Cron mi vsako noč pošlje tako pošto:

Malo poglej, če imaš kakšne softlinke. Meni se je podoben problem pojavljal(ni mogel do parent
direktorija), ker se mi je /var direktorij zapolnil (bil je na root particiji),
pa sem skopiral /var na /usr2/var ter dal ln -s /usr2/var /var

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676