[ LUGOS ] JetDirect & HP-6L & ipfwadmin

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 4 12:57:21 CEST 1998

Howdy!

On Mon, 4 May 1998, Iztok Umek wrote:

> Nekako mi se ni uspelo urediti dveh zxadevic na moji debian skatlici.
>
> Ena je printanje na HP-6L preko JetDirect.
>
> Na zalost ne podpira PS, zato bi moral verjetno prej pognati kaksen
> filter. Ima kdo kaj takega urejenega?

Za filter uporabis ghostscript (preko shell skripte recimo). Edino, kar
moras paziti je to, da lpd ne uporablja filtrov, ce so printerji 'remote'.
Torej moras reci, da je printer lokalni, izhod pa usmeris na /dev/null (v
printcap: :lp=/dev/null: ). Izhod iz ghostscripta ze v samem filtru
usmeris na remote printer ( | lpr -Premote ) . Torej imas v /etc/printcap
dva printer servisa (lp in remote).

Ce hoces, ti posljem konkreten primer, kako se to naredi (poslji mi
privatni mail).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist