[ LUGOS ] mreza in Internet

RHS Linux User arso na vitranc.e5.ijs.si
Sre Maj 13 11:06:07 CEST 1998

> Ajajaj.. Kaj ko bi prebral najprej vse FAQu in readme filete?
>
> No ja... naj bo..

Vseeno priporocam, da si preberes PPP-HOWTO. Res je obsezen in vsebuje tudi nekaj balasta, vendar pomaga pri razumevanju zadeve in posledicno pri troubleshootingu. Npr.:

> Ce deluje enostavno poklices Arens :  ATX3DT1315151   pocaka na povezavo, se

ne bo delovalo, ce si vezan na centralo s pulznim izbiranjem. V tem primeru je pravilna AT komanda DP.

> Ce ne deluje predelaj ppp-on po svojih potrebah (naj bi bil v  /usr/sbin),
> ce pa sevedn ne, se pa ne spomnem vec...
> koncs povezavo s svetom, tako da ugasnes modem, ali napises ppp-off

Shell skripte, ki avtomatizirajo postopek priklapljanja na ISP-ja (ppp-on, ppp-on-dialer, ppp-off) se v RedHatu nahajajo v direktoriju /etc/ppp/scripts. Te skripte moras uatrezno prirediti in tudi nastaviti permissione, da jih bo lahko poganjal tudi navadni user (skripte poganjajo pppd, ki je v domeni root uporabnika). Nastaviti moras tudi DNS, za katerega so pomembne datoteke hosts, resolv.conf, hosts.conf v direktoriju /etc.  Ko je vse to urejeno, s ppp-on vzpostavis povezavo v internet, s ppp-off pa jo prekines.

Lokalno mrezo moras skonfigurirati s privatnimi IP stevilkami. V boot skriptah moras postaviti pokonci eth0 interface, konfigurirati pa moras tudi DNS za privat mrezo. Zal tu nastopijo tezave, saj se ta (staticna) konfiguracija stepe z dinamicnim priklopom v internet prek dial-up accounta, in so potrebni dodatni ukrepi.

> Ce zelis dodeliti zeni del diska in ga zeli dostopadi iz WinSUX95 potem si
> moras naloziti SAMBA CLIENT.. s tem ti ne morem pomagati.. Imam ga doma,

Ce bo na Linux masini tekel smbd, bodo lahko uporabniki z Win95 masin na lokalni mrezi dostopali do direktorijev na Linuxu v smislu (in podobi) Win95 file sharinga. Seveda le do "poshare-anih" direktorijev. Oglej si man samba, man smbd in man smb.conf.

Lep pozdrav,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist