[ LUGOS ] 1000 vprasanj

Mitja Klinkon mitja.klinkon na siol.net
Pet Maj 15 13:53:51 CEST 1998

Damjan Cilensek wrote:

> helow...

> obstaja ircii-EPIC, ki pa ni nic drugega kot ircii z bolj naprednim
> skriptnim jezikom.
>
> za text mode lahko poskusis tudi BitchX
>
> za X-e pa ne vem, ker jih ne uporabljam, mi je pa zadnjic en kolega
> omenjal neko zadevo imenovano cIRCus, ki je baje zelo mIRC-like
>
> lp, Damjan

  ja.. cIRCus je kr ql irc client za X-e, vendar meni osebno ni najbolj
vsec. Trenutno uporabljam za X-e tkIRC...altavista, search tkirc:)
drugac je pa uredu tudi zircon, eirc in qirc...tud plug-net ni slab:)
za vse te irc cliente so linki z tkitcove strani..
btw... instaliraj si se tcl/tk V.8.0 in pa Qt....
bye

Dodatne informacije o seznamu Starilist