[ LUGOS ] Porti in servisi...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Maj 29 11:53:15 CEST 1998

Eno vprasanje (bolj UNIX genericno, kot Linux), ampak sistem, ki bo tipal, bo
Linux:

Zanima me, ali recimo določen servis dela, recimo sendmail na smtp portu...
A je kaksen programcic, ali skriptica, ki bi preveril, ali dolocen host na
dolocenem portu sprejema konekte (port je lahko tcp ali udp).

Zakaj me to zanima? Imam en programcek (na Linuxu), ki tipa
mrezo (z pingi, z nekimi drugimi stvarmi) in po mailu javlja, ce je
kaj narobe...

Zdaj me pa zanimajo prav eni servisi na enih masinah, ce v redu delajo...

V naprej hvala,

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676