[ LUGOS ] kabelski modemi

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Maj 24 20:13:01 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, Matic wrote:

> modemih. Glede na to, da se moj kabelski provider ocitno resno
> pripravlja na i-net preko kabla me zanima,

Who ? Jaz bom imel Inet<>CATV ta teden. ;-)

> ce kdo pri nas prodaja
> kabelske modeme & po kaksni ceni. (Provider zeli zaracunat za modem cca.
> 90kSIT, kar se mi zdi odlocno prevec.) Koliko se modemi razlicnih
> proizvajalcev med sabo razlikujejo? Kaksno mrezno kartico je
> priporocljivo kupit?  ...+ se kej. ;)

Odvisno od  opreme. Ne mores dati kar vsak "modem " gor.
BTW: catv "modem" je bridge, router, nic v enem.
Cene pa so od 500 dem do 1000 dem (Netgame ali Lancity).
Saj si ga lahko tudi najames za nizjo ceno. Ali ne ?

Mrezna klartica - Intel EthExpress O:-)

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://niet.home.ml.org