[ LUGOS ] Linux in winNT 4.0

Fifth Element netline na hotmail.com
Pet Maj 8 15:50:23 CEST 1998

Zivjo, ce imas probleme z Win95 in Linuxom in ce imas DVA diska potem lahko ravnas tudi takole. Pri meni stvar deluje, W
winsih gres na start/settings/control panel/system/device maneger. Tam si oglej hard disks in hard disk controllers. Ce imas
dva diska, lahko onega na katerem imas linux mirno izbrises, prav tako si lahko izbrises kontroler za ta hard disk. Medtem, ko
v BIOSu pustis enake nastavitve, saj ti bo tako Linux sam prepoznal oba diska. Stanje pri meni: na prvem disku imam Win95, s
katerih lahko uporabljam sam ta disk, na drugem disku imam Linux iz katerega imam dostop do obeh diskov. To je ena varianta,
ki deluje.

Btw.....dejte mal omejit stevilo mailov na listo, ker ko pridem z vikenda domov mam 100 mailov od suba, al pa vsaj napiste en
res dolg mail in vse notri povejte...

Lep pozdrav in sees the day,
                                            Fifth-element.

Dodatne informacije o seznamu Starilist