[ LUGOS ] Printerski problemi...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 4 10:17:01 CEST 1998

Odgovor na moje lastno vprasanje (po eni uri zezanja):

Ne vem kako, vendar je printtool izpustil iz /etc/printcap definicije:

:sh:\

kar pomeni, da se naj banner ne printa. Banner se je v resnici
printal, ker pa je prislo do staircase efekta, je glava zgledala
kot smeti. Pozneje je pisal vsebino filter, ki je staircase efekt popravil
in se je vsebina datoteke printala normalno.

Za PostScript je ta :sh: bil, prav tako za se en printer. Kako pa je ta :sh:

zmanjkal ravno pri 'lp' printerju, pa pojma nimam. Delal sem vse preko
printtoola. Zdaj sem na roko popravil /etc/printcap.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676