[ LUGOS ] tty1

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Maj 8 12:29:53 CEST 1998

Tomaz Ocepek wrote:

> ojla!
>
> zanima me, ce je mozno v linuxu spraviti konzolo tty1 nazaj k zivljenju,
> ker se je zadeva na tem device-u ustavila. Se pravi ne da se tipkat.
> Sicer pomaga reboot masine, ampak jaz to nekak ne bi rd naredil, probal
> sem tuki z 'init q' kar "naj" bi restartal vse konzole, pa ne pomaga.

Da se jo. Obicajno ni problem, da init ne bi spawnal novega mingettyja (ali
karkolize visi na konzoli), ampak bodisi shell visi in se noce koncati ali
pa sploh nisi bil
prijavljen pa je mingetty (ali kaksen koli getty ze imas) iz nekega razloga
crknil.

Rekel bi, da poskusi pokilati (-9) shell (preko networka) ali getty. Poglej
v kaksnem stanju je proces.
Da nimas slucajno kaksen drug problem, pa je getty ali shell zaradi tega
zmrznil. Jaz sem imel nekoc
tezave z diskom, pa sem dal ls -al se mi zdi, pa mi je shell zmrznil pa ni
nic pomagalo. Proces je bil
v stanju 'D'. Niti kill -9 ni pomagal. Sem moral kar resetirati.

Hope that helps.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676