[ LUGOS ] 1000 vprasanj [Off-topic]

Damjan Cilensek damjan na softic.si
Pet Maj 15 11:07:43 CEST 1998

helow...

četrtek, 14 maj 98, je David Klasinc napisal nekaj takega:

> Hm, zakaj vsi primerjajo X irc kliente z mIRCem? A za windoze ni drugega
> IRC klienta kot mIRC? Al je pa mIRC tko noro dober, da drugega nihce ne
> povoha... Poor Users... ;>

kdo so to vsi? primerjal sem ga samo jaz... vsaj na tej listi...

za windoze obstajajo tudi drugi klienti za irc, tudi noro dobri, je pa
mIRC pomoje najbolj razsirjen...

da pa sem primerjal oni irc klient z mIRC-em je pa krivo to, da ga je
tudi oni kolega, ki mi je razlagal o njem...

bi se pa pridruzil onemu (se ne spomnim komu), ki je nekoc omenil, da
si ti zgleda na tej listi odgovoren, da ni premalo mailov... torej
replyjaj in dajaj butaste opazke kolikor se le da...

malo pomisli... ce bi vsi, ki so prijavljeni na to listo odgovarjali
na vsak mail in povedali nic, bi dobili vsi uporabniki liste 1000+
mailov na dan...

popravi me ce se motim...

se vidmo... al pa tudi ne...
Damjan