[ LUGOS ] tcp port 137

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pet Maj 29 08:15:48 CEST 1998

Zdravo!

Imam linux masino, ki deluje kot firewall (ip-masq). Ker me seveda
zanima, kdo kdaj in kako se skusa priklopiti nanjo, si pac logiram
bolj ali manj vse poskuse. Skoraj edino, kar dobim, so poskusi
vzpostavitve zveze na tcp port 137

V /etc/services pise:

netbios-ns      137/tcp         nbns

Vem, da je to nekaj v zvezi z M$-om, menda nekaj zelo od dalec
podobnega DNS-u (??), me pa zanima, v kaksnem primeru se
wintendo skusa priklopiti na tcp port 137 neke druge masine.
Teh poskusov je relativno precej, in to z razlicnih koncev sveta,
tako  da dvomim, da so namerni. Verjetno winblowsi delajo nekaj po
svoje.

Hvala za odgovor!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si