[ LUGOS ] Glibc2

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Sre Mar 4 15:00:32 CET 1998

Zivjo!

Vceraj sem si instaliral Glibc2 in imam zdaj manjsi problem.
Moj sistem je slackware, zato sem namesto iz rpm stvar instaliral iz
sourca. Stvar je tekla zelo gladko, ce izvzamemo dolzino kompajlanja
(>1,5h), instaliral sem po howto-ju, sedaj pa se mi nic noce skompajlat.
Vsi programi (wine, 2 razlicna irc kilenta), ki sem jih poskusal
narediti se mi pritozujejo nad napakami v header filetkih. Naj povem, da
sem stare .h iz usr/include/ shranil v /usr/i486-linuxlibc5/include/, v
/usr/include/ pa je instalacija glibc2 dala svoje. Gcc rece parse error
v par eksoticnih .h filetih, brez problema pa je skompajlal hello world
program, ki uporablja samo stdio.h. Stari programi, dinamicno zlinkani z
libc5 noramlno delujejo.

sistem: slackware 3.3
kernel 2.0.33
stari libc.so.5.4.33