[ LUGOS ] DNS in Virtual Hosts

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Mar 4 14:30:48 CET 1998

Jure Leskovec wrote:

>         Zivjo!
>
>         Zanima me, ali je mozno, da bi DNS server ob resolvanju domene dolocil
> tudi port.
>         Torej, rad bi tole:
>                 www.domena1.si  127.0.0.0,  port: 81
>                 www.domena2.si  127.0.0.0,  port: 82
>                 www.domena3.si  127.0.0.0,  port: 83
>
>         Ali je mozno kaj takega?

DNS streznik nima veze s porti in servisi, ki tecejo na njih. DNS
streznik samo odgovarja na zahtevke za mapiranje IP->DN in DN->IP, pri
cemer ima vec domen sicer lahko isti IP, ne more pa DNS streznik
dolociti portov za posamezne servise v domenah, ker to ni njegova
naloga.

V vsakem primeru pa to, kar bi ti rad naredil, ne bi bilo mozno ze zato
ne, ker je prokotol HTTP/1.0 omejen, tako da MORAS za vsak virtualni
naslov uporabiti drug IP. Ce uporabljas Apache HTTPd, si drugic preberi
vsaj osnovno dokumentacijo, ker je to tam izrecno navedeno..

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist