[ LUGOS ] BIND 8.1.1

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Mar 4 13:50:34 CET 1998

David Klasinc wrote:

> Mi je ven vrgel en error, pri kompajlanju, tko da je zdaj zadeva
> postponed... :)) Vsaj za kake par dni :)

Bind 8.1.1 deluje bp, edino z dokumentacijo je malo problem. Stare
konfiguracijske datoteke bos moral prevest v novi format, ki je precej
drugacen - to lahko naredis s programckom, ki je prilozen paketu. Ce bos
pa hotel kaj drugega se dodati, bos pa rabil dokumentacijo (ki je pa ni
- vsaj jaz je nimam:)

Torej, ce imas ze delujoc bind 4.9.x, potem ne bi smelo biti problema.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist