[ LUGOS ] WIN Talk

Blaz Podrzaj blayo na slo.net
Pon Mar 23 00:54:53 CET 1998

Yo!

From: Danilo Godec <danci na kibla.org>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 22. marec 1998 14:35
Subject: Re: [ LUGOS ] WIN Talk

>Torej, v subjectu si ga pravzaprav ze omenil... WINTALK bo kar OK.

Hmm... Meni se zdi da hoce imeti WinTalk v vsakem primeru domain name in ne
IP (vsaj pred enim letom je bilo se tako).

Drugace pa za Winshaft 95 uporabljaja WinChat, ki je prilozen na CD-ju pa se
ni ti ga treba imeti vedno pognanega, ce ob startu pozenes netdde.exe...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist