[ LUGOS ] data/fax/voice

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Mar 13 14:21:24 CET 1998

> pa sej sem rekel.... fax in data loci med sabo... med data in voice pa ne
> zna locit, razen tako da ti na modemu fizicno prestavis gumb, ki potem
> avtomaticno dela za data ali za voice... to imajo samo zyxel modemi, za
> usr pa nisem preprican
Fax in data locis med sabo brez problema. Problem pri locevanju med
Data in voice je, da bi se moral pri Data sprejemni modem oglasiti z zvokom,
ki je za ljudi (voice) precej motec.

Obstaja software za zyxel (mislim, da to podpira tudi vgetty), ki se temu
izogne tako, da, ce ne dobi Fax signala, predvaja kratek pozdravni govor.
Ce se tudi potem ne oglasi voice, poslje Data signal.

Seveda pa to podre zvezo z nekaterimi modemi, ki prekinejo takoj, ko dobijo
voice na drugi strani linije.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist