[ LUGOS ] Xi in HP single freq. monitor (se enkrat od zacetka)

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Mar 26 08:40:56 CET 1998

andy na here.ml.org said:
> Pred nekaj casa pa sem dobil monitor HP nekaj. Gre za single freq.
> monitor. Problem pa ni v tem ampak v tem da ima sinhronizacijski
> signal na zeleni barvi, zato mora biti graficna kartica ustrezno
> predelana.

man XF86_SVGA
               sync_on_green  -  for Chips & Technologies 65550's
               and 65554's and Matrox  MGA2064W's.   This  option
               enables  the generation of a sync on green signal.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist