[ LUGOS ] chat skripte za PPP

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Mar 26 03:44:30 CET 1998

Andrej Komelj wrote:

> Heh, saj ne pises skripte zato, da bo opravila nekaj, kar lahko opravi
> program. Pac se malo igras, da vidis, kako vse skupaj deluje. Saj bi
> lahko zvlekel k sebi diald in ga nastavil, a skripto vseeno napisem
> hitreje. In ne, diald-ja nimam na CD-jih, zato bi ga morel zvleci dol.
> Pa se eno prednost imajo skripte: kadar koli lahko dodam podrutino, ki
> mi bo ocvrla jajcka. Ti pa bos moral pocakati na novo verzijo ali pa
> najti nov program. :-)

No, mislim, da si bom, kot do sedaj, tudi v prihodnje pomagal z
lastnorocno napisanimi programi in skriptami, ce programi, ki opravljajo
neko funkcijo, tega ne bodo opravljali dovolj dobro. Ne bom pa
zapravljal casa za izumljanje tople vode - se posebej ce iz ze
obstojecih programov tece dovolj topla - in pri tem reskiral, da bo moja
pipa puscala:) Kot si lahko pokazal sam s popravkom omenjene skripte v
enem od naslednjih mailov, je vsaka nepotrebna vrstica programa samo se
ena moznost za napako vec (ce ne upostevamo dejstva, da preglednost
programa z obseznostjo programa pada, poraba resursov in kompleksnost pa
narascata).

Torej, podprogram lahko dodam tudi sam, po moznosti taksnega, ki ni ze
narejen:)

> BTW, a si se za Linux odlocil zaradi enostavne uporabe ali zaradi
> raziskovanja sistema? Zase vem, scripto pa sem poslal se za koga
> drugega, ki mogoce sodi med meni enake... Upam, da ti s tem nisem pozrl
> prevec bandwidth-a. Ce pa sem, se ti najiskreneje opravicujem. =:-)

Predvsem zato, ker mi je vsec njegova fleksibilnost in zmogljivost. To
pa ne pomeni, da bi rad videl, da bi bil karseda kompleksen in si zato
skusam olajsati svoje delo kolikor je to pac mogoce. In, resnici na
ljubo, sistem je lahko prav enostaven, v kolikor si ga sami ne
zakompliciramo:)

Kar se pa tvojega programa tice, pa nikomur ne prepovedujem njegove
uporabe (in je niti ne odsvetujem). Predlagal sem samo alternativno,
enostavnejso, resitev, za tiste, ki so jim taksne resitve bolj vsec. Pa
brez zamere:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist